både bra och dåligt

Idag började praktiken!! Praktiserar fortfarande på Upsala Färg (& JA det stavas bara med ett p)! Det gick hur bra som helst förutom att snoret rann stup i kvarten! :/ Sen att man låter som en kråka är en annan femma....

Matchen igår då........Ja vad finns att säga om den??

Började med att vi fick rösta om vem som skulle vara tränare? Jag menar, vafan äre för fel? Mattias var då inte med för han var sjuk så vi fick RÖSTA lyssna RÖSTA om vem som skulle vara tränare. Jag och Eckardt röstade självklart på Jörgen för han är ju ass coach, medans alla andra röstade på "matte" - Pillans pappa. Och varför då får jag fråga? Han har ju ingenting med laget att göra, han vet varken hur vi spelar, eller nånting. Naej så lite chockad är man ju över att han var coach igår.. Så kommer nog inte lira i almtuna någemer!!!!

Kanske börjar med I*** igen ;) who knows!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej finaste!

Heeeelt sjukt.. fattade inget när jag hörde hur det gått till.. Jag ska inte träna nå mer nu.. grymt skönt! Men saknar dig, så vi måste ses snart! Puss <3

2010-03-10 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0