If you can dream it you can do it!

Hej hopp! Tänkte bara meddela att Solsidan är grymt bra.

Nu mer till Sannas dröm hon drömde inatt. Såhär va:
Sanna sitter bredvid Pia (chrippes bästa tjejkompis) på en fest vid ett bord. Sen kommer Chrippe in och böjer sig över Pia och lutar sig över henne. Han säger så¨Sanna hör typ : "Hej gumman, glöm inte bort att det är du och jag. Jag älskar dig, det kommer alltid vara vi. Du får aldrig lämna mig."
Och så gav Pia Sanna en bitchig blick. (som att Pia skulle ta Sannas Chrippe). Så Sanna blir skitledsen och springer därifrån och säger att det är slut. Hon börjar i panik packa ihop alla sina saker och inser att alla kläder inte får plats så hon får hämta plastpåsar och börja slänga ner allt i dem. Sen kommer Chrippe hem och undrar vad hon håller på med. Då svarar hon. :" jag hatar dig, det är slut"
Sen vaknar hon med en tår på kinden och inser att det var en dröm. Slänger sig över Chrippe och ger honom en vaaarm kram :)

It was only a dream, and you can't do it!

/ Fija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0