det blev torsdag....

En ledig dag som sagt, riktigt skönt! Gårdagen sög ju rent ut sagt? Var trött och allmänt bara irriterad på allt. Kvällen började med middag (tacos) hos Mathilda sen gick vi vidare till Emelie och Johan där alla mina kära vänner satt och hade det väldigt mysigt :) Dom drog vidare till Orange medans jag och min pojkvän gick och käka på rosa pantern sen blev vi så trötta så vi gick hem. Tur att det var nära för mina fötter höll på att krascha!

Nu sitter jag här och känner lukten av nybakt rulltårta MUMS! Snart ska jag väl ut i solen och försöka få lite färg :) Det skulle inte sitta helt fel. Justefan, måste ju plugga religion (livsåskådning) Hur kul är det? Riktigt tråkigt..blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0