Gubbjävel!!

Jag antar att ni blir nyfikna nu när ni läser min "titel". Tänkte berätta lite kort om gårdagen!

Det börjar med att jag, Christoffer och Filip går till kalas för och dricka lite gott och bara allmänt ha det trevligt. Vi drar oss vidare till terassen och har fortfarande hur trevligt om helst tills Christoffer och Filip ska gå och köpa lite mer och dricka. Då kommer en gubbe fram till mig och säger: Du ser lite ensam ut?

Jag: Jojo, men min pojkvän och hans kompis är och köper mer dricka.
Gubbsaten på 57år: Men du ser fortfarande lite ensam ut?
Jag: Jag vill vara ensam, skulle du vara snäll och gå?
Gubbsaten: Hur gammal är du? Jag har en dotter på 34 år.
Jag: Hur gammal tror du jag är?
Gubbsaten: 24 kanske?
Jag: Nej jag är 19 och du har ingenting med mig att göra så jag skulle bli jätte glad om du gick.
Gubbsaten: Du behöver inte fräsa, jag tänkte bara om du ville ha lite sällskap? Vad tror du om mig?
Jag: Jag tror du är en sån som vill åt småtjejer! (så rak som jag är)
Gubbsaten: Men verkligen inte. Men om du tror det kan jag väl gå.
Jag: Aa gärna!!!

Han gick och satte sig med sin vän snett mittemot mig. Sen börjar han peka finger åt mig och säger att jag är ett j*vla luder och att jag klär mig som ett luder fast jag satt med jackan på och allting! Jag peka tillbaka dum som jag är. Då kände jág hur adrenalinet kom ur mig och jag började skaka i hela kroppen. Smsar krille och ber han komma fort som fan, han kommer och frågar vad det är och jag säger precis hur det var och allting. Christoffer tar med sig gubben ner och pratar med honom och frågar om han verkligen hade sagt att jag var ett luder och bla bla.. Men det hade ju inte gubben alls sagt och nej nej... Fan så jävla arg jag var!

Kvällen slutade iallfall väldigt trevligt. Träffade på många av krilles kompisar och sådär :) Nu ska vi ner på stan och käka lunch. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0