perfekt dag!

Började dagen med att åka till skolan halv 9, cirkus kvart i 9 så sätter vi oss i bilarna för att åka till Västerås! Väl framme så ser vi bara en stor tegelbyggnad, "jaha, vad är dethär för B-grej" tänker vi och går in. Det visar sig vara hur coolt som helst. Riktigt ballt gjort! Det var som ett fångare på fortet fast inomhus då, riktigt häftigt! Rekomenderar jag verkligen!

Efter 3h där så åker vi vidare mot ett flygfält. Grillar och snackar lite skit :) När vi ätit oså så är det dags för flygning. Det var det grymmaste jag gjort! Så jävla härligt. Känslan var enorm! Fast dock mådde jag lite illa efter så bilresan hem var rätt jobbig :p Men nu är jag hemma i säkert förvar.












Härliga bilder va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0